symbool_team

wil jij adressen verzamelen of hete prospects?

| Leadgeneratie |

Home | Marketing – Leadgeneratie |

Ga naar: home | marketing

Je collega’s van sales moeten door. Daarvoor hebben ze hot prospects nodig. Wil jij liever een bak met visitekaartjes of echte leads die leiden tot conversie? Wij beloven je leadgeneratie, gekoppeld aan een sterke marketingstrategie. Zo benaderen we de b-2-b-markt keihard en net zo snel, maar dan wél effectief. 

Daarom effectieve leadgeneratie: 

5

Meer grip op je salesproces 

5

Resultaten meten, bijsturen en optimaliseren 

5

Mensen met echte interesse i.p.v. een lijst met namen 

Meer, of beter?

Laat je jouw accountmanagers hun tijd verspillen aan koude acquisitie of kies je voor leadgeneratie door mensen die er verstand van hebben én het leuk vinden? Effectief leads genereren is veel meer dan koud bellen. Wij zetten een breed scala aan middelen in, gebaseerd op vooraf gestelde doelen. Want ook hier is de basis: een strategie, een plan en dan pas een campagne. ijzersterke zoekmachinemarketing brengt jouw boodschap in beeld bij jouw doelgroep. Niet een keer, maar vaker. Met uitgekiende contentmarketing spelen we in op de belevingswereld en triggeren we de nieuwsgierigheid. Met als resultaat: leads die smoking hot zijn. 

 
new-section-1-1

In 3 stappen naar succesvolle leadgeneratie: 

1. Richten 

De basis voor succes? Een goed plan. Alles wat we doen voor jouw leadgeneratie heeft hetzelfde doel. We schieten niet met losse flodders, maar doen eerst onderzoek naar doelgroep, website, social media, analytics en zoekwoorden. Vanuit een goede nulmeting gaan we vervolgens campagnes bouwen. 

2. Schieten 

Wij bestoken jouw doelgroep -bewust en onbewust- van alle kanten. Met contentmarketing wekken we interesse en nieuwsgierigheid op en via uitingen op Google, socials en via zoekmachinemarketing zorgen we dat jouw boodschap regelmatig bij jouw doelgroep onder ogen komt. We doorlopen het hele proces, van subtiel voorspel tot commercieel hoogtepunt. 

3. Bijsturen 

De basis voor alle campagnes is het mediaplan. Wekelijks monitoren we de resultaten en waar nodig sturen we bij. Je kunt al onze inzet volgen via een inzichtelijk dashboard. Elke maand draaien we aan de knoppen van de campagnes, op basis van de geboekte resultaten. Zo blijven we op elk moment actief sturen op jouw resultaat.

Is jouw leadgeneratie op orde, maar merk je dat het resultaat beter kan? Kijk dan op onze pagina over marketingcommunicatie!

Deze merken gingen je voor: 

aacc_logo_kleur
aacc_logo_kleur
aacc_logo_kleur
aacc_logo_kleur

Leadgeneratie in de prakijk

Mooie klanten, succesvolle verhalen

digital-agency-2-bt-1

Klantcase ModiForce

B2B Leadgeneratie campagne

Direct aan de slag met leadgeneratie?

Pim Mulder

Pim Mulder

Strategisch adviseur

Wij staan voor je klaar. Geef je je naam, telefoonnummer en mailadres door? Dan nemen we contact met je op.

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.