symbool_team

Praten, of iemand

 écht boeien?

| Communicatie |

Home | Communicatie |

Ga naar: home

Communicatie, dus mijn verhaaltje vertellen?

Een verhaal gaat pas landen en leven op het moment dat het goed wordt verteld. Vanuit een gedegen communicatiestrategie die past bij je merk. Doe je dit niet, dan krijg je een wildgroei aan middelen. Een communicatiestrategie zorgt ervoor dat je opvalt. Dat mensen niet alleen je naam of het plaatje die je hebt gebruikt onthouden, maar dat ze weten waar je als merk voor staat. Wat jouw bestaansrecht in de markt is. Bovendien weet je je doelgroep echt te bereiken, waardoor klanten aantrekken steeds makkelijker wordt. Wij kunnen je hierbij helpen.

Goed om bij stil te staan:

5

Wil je zo veel mogelijk mensen bereiken, of wil je je doelgroep bereiken?

5

Wil je mooie plaatjes, of platen die jouw merk versterken?

5

Wil je toffe teksten, of een merkidentiteit die aanslaat?

Een communicatiestrategie is voor ons als de muren en vloeren in een huis. Je bouwt hierin voort op de fundering en legt de basis voor de aankleding. Wat je vervolgens ook maakt aan media en middelen, het past binnen de muren van dat huis. Nu kan je merk echt gaan leven!

Van strategie naar communicatie

Een communicatiestrategie vloeit voort uit een merkstrategie. In dit onderdeel geven we handen en voeten aan je merk. Jouw missie, visie en kernwaarden vertalen we dan ook door naar een communicatieboodschap, een doelgroep waar je je op richt en een tone of voice waarmee je communiceert. Je merk wordt zo steeds tastbaarder. Of je je nou richt op het aantrekken van personeel, interne communicatie of externe communicatie: een communicatiestrategie is essentieel.

Communicatie

We helpen je bij personele uitdagingen

Een sterk werkgeversmerk neerzetten is belangrijker dan ooit. Maar: hoe val je op bij werkzoekenden? Waarom zouden ze voor jou kiezen? En misschien nog wel belangrijker: hoe houd je je huidige personeel binnen?

Jouw personeel, belangrijker dan ooit

Interne communicatie sneeuwt vaak onder in een communicatieplan, terwijl het de bouwsteen van je organisatie is. Leuk om nieuw personeel binnen te halen, maar de achterdeur moet niet open blijven staan.

Groeien met je ondernemingen

Nieuwe klanten aantrekken? Je branding versterken? Je klanttevredenheid verhogen? Allemaal mogelijke doelstellingen die je vastlegt in je marketingcommunicatieplan. En die je kan behalen

Deze merken gingen je voor: 

aacc_logo_kleur
aacc_logo_kleur
aacc_logo_kleur
aacc_logo_kleur

Zij gingen je voor…

Wij creëren merken. Wij bouwen merken. Wij brengen merken tot leven. Wij zetten online marketing in en creëren waardevolle content. Dat maakt ons werk betekenisvol voor mensen en organisaties. Benieuwd wat wij doen? Met trots delen wij een paar van onze gerealiseerde projecten met je.

Klantcase Koopman Logistics Groep

Een sterk employer brand

Om voor Koopman Logistics Groep een sterk werkgeversmerk neer te zetten, hebben wij een heldere arbeidsmarktstrategie gemaakt en door vertaald naar een aanpak als vertrekpunt voor de afdelingen.

Klantcase Opella

Werken-bij website

Gezien de groei die Opella meemaakt was het tijd voor een vernieuwde werken bij website, naast de corporate website.

Samen met ons je merk optuigen?

Talita Olthuis

Talita Olthuis

Communicatie adviseur

Wij staan voor je klaar. Geef je je naam, telefoonnummer en mailadres door? Dan nemen we contact met je op.

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.