symbool_team

Hoe krijg ik de juiste medewerkers binnen?

| Arbeidsmarktcommunicatie |

Home | Communicatie – Arbeidsmarktcommunicatie |

Ga naar: home | communicatie

Wij maken jou succesvoller

De arbeidsmarkt is krap. Zeker voor bepaalde expertises. Als werkgever wil je het liefst passende kandidaten aannemen. De meest geschikte mensen maken jouw organisatie immers succesvoller. Maar soms lukt het je niet om deze te vinden. Of is er niet de expertise op de HR- of recruitment afdeling om dat te doen. Wij helpen je graag met deze uitdaging vanuit onze expertise, want recruitment lijkt op marketing! En dat is waar wij goed in zijn.

Waarom arbeidsmarktcommunicatie zo belangrijk is:

5

Het vertelt het unieke verhaal van jouw organisatie

5

Het bindt, boeit en behoudt jouw medewerkers

5

Het creëert een sterk werkgeversmerk

Laden van jouw werkgevers merk

Samen met jullie laden wij het merk om daarmee energie, trots en aantrekkingskracht te creëren. We beginnen altijd met een analyse, zodat we een goed vertrekpunt kunnen genereren als basis voor de employer branding.

sidebeeld_strategie

In 3 stappen naar sterke arbeidsmarktcommunicatie

1. Een doordacht plan op basis van onderzoek 

Werken aan je imago als werkgever is actueel. Wij helpen je hierbij. Een doordachte strategie en aanpak maakt dat schaars talent ook jouw vacatures gaat overwegen. Alles begint met jouw positieve reputatie bij de doelgroep. 

2. Creativiteit voor een wervend verhaal

Arbeidsmarktcommunicatie is het verhaal van jouw organisatie. Wij helpen je met het in kaart brengen van de kenmerken van de meest geschikte kandidaat, wat hij of zij belangrijk vindt en waar hij of zij te vinden is.

3. Kritische analyse van specifieke data

Vervolgens kijken we naar de in te zetten boodschap, vacature tekst opzet, advertenties en kanalen variërend van jouw eigen “werken-bij” website tot LinkedIn en andere relevante jobsites.

Deze merken gingen je voor: 

aacc_logo_kleur
aacc_logo_kleur
aacc_logo_kleur
aacc_logo_kleur

Relevante cases

Arbeidsmarktcommunicatie in de praktijk

digital-agency-2-bt-1

Koopman Logistics

Employer branding

digital-agency-2-bt-1

Klantcase Dimence

Arbeidsmarktcommunicatieplan

Vandaag starten met arbeidsmarktcommunicatie?

Laura van der Zande

Laura van der Zande

Accountmanager

Wij staan voor je klaar. Geef je je naam, telefoonnummer en mailadres door? Dan nemen we contact met je op.

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.