Blog

We delen graag trends, tips, nieuws en inspiratie op het gebied van online marketing en communicatie.

Robin Hofman: onze nieuwe aanwinst!

Robin Hofman: onze nieuwe aanwinst!

Bij Factstory willen we continu verbeteren door de beste talenten aan te trekken. We zijn op zoek naar mensen met passie en doorzettingsvermogen. En die kwaliteiten hebben we gevonden in een nieuwe collega.

Lees meer
SEO-teksten? Hier moet je op letten!

SEO-teksten? Hier moet je op letten!

Schrijven met het oog op SEO is een kunst op zich. Je moet namelijk met andere punten rekening houden dan bij het schrijven van een ‘gewone’ tekst. We geven je graag een paar tips!

Lees meer
Een sterk werkgeversmerk is onmisbaar

Een sterk werkgeversmerk is onmisbaar

Het wordt steeds moeilijker om als werkgever vacatures te vullen. Heb jij te maken met óf te weinig sollicitaties, óf te weinig kwalitatieve potentiële werknemers óf geen naamsbekendheid? Dan heeft jouw employer brand een boost nodig.

Lees meer
Factstory: Veluwse eikels of toffe peren?

Factstory: Veluwse eikels of toffe peren?

Dat is de vraag die wij onze klanten aan het einde van 2019 hebben gesteld door het geven van een bijzonder eindejaarscadeau. Misschien denk je nu “dat vraag je toch niet?”, maar uiteraard hebben wij hier een goede reden voor.

Lees meer
Valkuilen bij het schrijven van een blog

Valkuilen bij het schrijven van een blog

Bloggen is voor elke organisatie een ideale manier voor het delen van kennis en ideeën, het opbouwen van vertrouwen en een betere vindbaarheid. In dit blog delen we een aantal vakuilen bij het schrijven een blog.

Lees meer
Geef je contentstrategie een boost!

Geef je contentstrategie een boost!

Je bent al even op weg met het creëren van content en je ziet resultaten. Je contentstrategie is helder: je weet voor welke doelgroep je schrijft en wat je wilt bereiken. Je dagelijkse taken bestaan uit de editorial kalender aanvullen, blogs en whitepapers schrijven.

Lees meer
Ken je jouw why eigenlijk wel?

Ken je jouw why eigenlijk wel?

Value based marketing, purpose driven marketing, … zo zijn er nog wel een paar van dit soort termen te bedenken. Klinkt ingewikkeld, maar eigenlijk draait het maar om 1 ding: waarom doen we eigenlijk wat we doen?

Lees meer