symbool_team

Ga je voor een overvloed aan leads,

of voor nieuwe klanten?

| Marketing |

Home | Marketing |

Ga naar: home

Wil je de massa bereiken, of direct je doelgroep raken?

Zoek je naar marketing, of streef je naar resultaat? Overlaad je de markt met boodschappen, of kies je voor doelgerichte communicatie die raakt? Bij Factstory richten we ons niet op het verzamelen van zomaar leads. We mikken op kwaliteit en effectiviteit. Kwalitatieve leads, die jouw doel dienen. Wat heb je aan aandacht die niet beklijft, aan mensen die niet jouw doelgroep zijn? We gaan liever voor een marketingaanpak die staat als een huis.

Wat wil je echt?

5

Hordes sollicitanten die niet passen, of één succesvolle aanname?

5

Duizenden views, of een nieuwe klant?

5

Aandacht, of impact?

Een marketingcampagne gaat of staat met een vooraf bepaalde strategie. Te vaak zien we dat er lukraak boodschappen de wereld in worden geslingerd, die vervolgens niet het gewenste effect hebben. Dat kan anders. Zodat je daadwerkelijk mensen bereikt die je wilt bereiken, en je doelen kan behalen die je wilt behalen.

Doelstellingen bereiken met marketing

Marketing is een breed begrip. Je kan het dan ook zo breed zoeken als je wil. Van online bannering tot social media, en van video advertising tot offline folders. De vraag is alleen: welk middel draagt bij aan het behalen van jouw doelstelling? Jouw marketinguitingen fungeren immers als jouw visitekaartje, en als je het slim aanpakt kan je er jouw doelstellingen mee bereiken. De onderscheidingen die wij maken binnen marketing?

Marketing

We helpen je aan kwalitatieve sollicitanten middels job marketing

Job marketing is letterlijk het hunten naar geschikte sollicitanten op een vacature. Met de nadruk op geschikte. Als je arbeidsmarktcommunicatie staat als een huis, is job marketing de volgende stap.

We zorgen dat jouw doelgroep jouw merk weet te vinden via leadgeneratie

Veel ondernemers hebben als doelstelling om nieuwe klanten aan te trekken. Wanneer jouw branding staat, is het tijd om vanuit daar leads te genereren. Wij helpen je bij de juiste inzet hiervan. 

Hoog scoren in Google wordt een eitje met zoekmachinemarketing

Gevonden worden op de juiste zoektermen in Google? Wij helpen je erbij! Als je zoekmachinemarketing slim inzet, weet je niet alleen je doelgroep te verleiden om te klikken, maar ook om contact met je op te nemen.

 Je webwinkel boosten met e-commerce

Heb jij een webwinkel en wil je meer bestellingen binnenkrijgen? E-commerce is hierbij de sleutel. Vanuit jouw branding zetten we slimme strategieën op om jouw doelgroep je klant te maken.

Deze merken gingen je voor: 

Logo ModiForce
Logo Countus
Logo Oosterberg
aacc_logo_kleur

Zij gingen je voor…

Wij creëren merken. Wij bouwen merken. Wij brengen merken tot leven. Wij zetten online marketing in en creëren waardevolle content. Dat maakt ons werk betekenisvol voor mensen en organisaties. Benieuwd wat wij doen? Met trots delen wij een paar van onze gerealiseerde projecten met je.

Klantcase Opella

64 kwalitatieve kandidaten in 2,5 maand

De focus voor deze job marking campagne lag op het aantrekken van geschikte kandidaten, variërend in leeftijd en achtergrond, maar allen gedreven door een gedeelde passie voor zorg en een sociale aanpak.

Klantcase ModiForce

B2B leadgeneratie campagne

Modiforce ontwikkelde drie kant-en-klare voertuigen die voorzien zijn van alle benodigde functionaliteiten die een BOA nodig heeft én die voldoen aan de wet- en regelgeving op het gebied van modificatie. Maar hoe zorg je ervoor dat alle boa’s van Nederland hier kennis van nemen?

Klaar voor een marketingstrategie die wél converteert?

Kim Kalma

Kim Kalma

Online marketeer

Wij staan voor je klaar. Geef je je naam, telefoonnummer en mailadres door? Dan nemen we contact met je op.

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.