Branding

Wil je op TikTok of wil je jouw doelgroep bereiken?

| Branding |

Home | Design – Branding |

Ga naar: home | design

Op TikTok moet je wezen om veel mensen te bereiken. Dat klopt, tenzij jouw doelgroep Gerda van hiernaast is, of de financieel professional, of de senior die een sta-op stoel bij je moet gaan kopen. Dus wil jij per se op TikTok of wil je die middelen inzetten die jouw doelgroep bereiken? Het geheim van goede branding is dat het laat zien wie jij bent, aan precies de mensen die je zoekt. Het vertaalt jouw positionering en strategie in concrete middelen die passen bij jouw doelstellingen.  

Waarom goede branding zo belangrijk is: 

5

Laat op de juiste manier en op de juiste plek zien wie jij bent 

5

Geef jouw organisatie en duidelijk gezicht 

5

De basis voor alle visuele en tekstuele communicatie 

Wil jij op iemand lijken of wil je jezelf zijn?

Wil jij net zo stoer en bijdehand zijn als je grootste concurrent of zit jouw kracht in jouw vakkundigheid en bescheidenheid? Jouw branding moet laten zien wie je echt bent en waar je voor staat. Wij zorgen dat jouw branding authenticiteit uitstraalt. Van logo tot campagne, van vacature tot video, wij adviseren over welke middelen je het beste kunt inzetten, welke toon of voice daarbij past en hoe die middelen er uitzien. Dit alles leggen we vast in een huisstijlhandboek, zodat je altijd een basis hebt om op terug te vallen. Dit is de bijbel van wie jij bent. 

new-section-1-1

In 3 stappen naar sterke branding: 

1. Creating the brand 

Wie ben jij, wat zijn de eigenschappen van jouw dienst of product, wat zijn de belangrijkste USP’s, wat zoekt jouw doelgroep, wat is jouw onderscheidende vermogen? Allemaal vragen die als basis dienen voor jouw branding. 

2. Building the brand 

Nu mogen onze creatieven aan het werk om jouw branding door te vertalen in visuele en tekstuele bouwstenen. Welke concepten gaan we gebruiken, welke middelen zetten we in, welke woorden gebruiken we wel of juist niet en welke kleuren, vormen en stijlen passen daarbij? 

3. Living the brand 

Aan de hand van onze marketingcommunicatiekalender laten wij jouw brand leven in de markt. Alles wat onder jouw naam de markt op gaat, past bij elkaar. Eén stijl, één toon, één gezicht. Op de juiste momenten en via de juiste middelen. Het resultaat? Jij komt én blijft top of mind!  

Deze merken gingen je voor: 

aacc_logo_kleur
aacc_logo_kleur
aacc_logo_kleur
aacc_logo_kleur

Branding in de praktijk

Mooie klanten, succesvolle verhalen

digital-agency-2-bt-1

Klantcase Prometheus

Branding en marketingcommunicatie

Benieuwd wat branding voor jouw bedrijf betekent?

Jeroen Ploeg

Jeroen Ploeg

Art Director

Factstory geeft vorm aan je bedrijfsidentiteit en creëert een sterk merk! Geef je je naam, telefoonnummer en mailadres door? Dan nemen we contact met je op.

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.